13 Nisan 2008 Pazar

HEYECAN

Hayatına heyecan, hareket kat. Ne yani? "patlat bir crunch!" mı demek lazım reklâmlardaki gibi? Çikolata heyecan ha?

Çikolata heyecan olsaydı her Ramazan Bayramı'nda yani şeker bayramında heyecan dolu olurduk. Gerek yok bayrama çikolataya falan. Her konuda heyecan yaratırım ben.

Otobüse biniyorum, bilet atıyorum... Elimi cebime atıp biletimi çıkartmamla geçen heyecan dolu dört saniye... İşte macera bu!

Saatin kaç olduğunu bilmiyorum. Bileğimdeki kol saatimi havaya kaldırıp saati öğrenene kadar yaşadığım heyecan... Öyle böyle değil. Saat sekiz olmuş. İçim titredi be heyecandan!

Kırmızı ışıkta bekliyorum. En yeni moda trafik ışıklarındayım hem de. Hani şu saniyeleri geriye doğru sayıp yeşil ışığı yakanlardan… Önümde bir araba var. Stres doluyum. Saniyeler geriye sayıyor... Kırk dokuz, kırk sekiz... Korna da yok! Motor devri iki binde… Sessiz ortalık. Saniyeler iki, bir, sarı, yeşil oldu... Haydi gidelim. Son iki saniyedeki stres anımda tansiyonum oldu on sekiz.

Doktor aşırı heyecandan kaynaklanan yüksek tansiyon yüzünden kırmızı ışıkta durmayı da yasakladı bana. İşte heyecan! Her kırmızı ışıkta geçişimde peşimde bir ekip otosu! Sirenler... Dikiz aynasından ekip otosunu gözetleyişim, tıpkı macera filmi...

Ha bunların hiç biri olmasa da sadece yeşil ışık yanar yanmaz kalkamadığım an bana korna çalsalar o da heyecan. Nedir yani?

Tuvalete gidiyorum, işimi görüyorum. Acaba biri gelir mi o an? Kapıyı tıklamadan dalar mı? Ya da ben "doluu" der miyim? O yankılı "doluuuu" tepkisini vermek mi heyecanlı yoksa bangi campink mi? güldürmeyin beni!

Garson gelmiş. "ne alırdınız efenim?" diyor. Acaba ne alırım? Terliyorum, alnım boncuk boncuk... Fatih terim gibiyim adeta. Heyecandan konuşamayabilirim, heyecan olsun sırf. Garsona bırakıyorum, ne verirse yerim yani.

Yemeğim de bitiyor... Sonra ne yaparım acaba? Düşündükçe heyecanlanıyorum. Konuşamıyorum daha fazla.

Al sana heyecan, ille sınav stresi mi olsun? Anayol kovalamacası mı olsun? Kavga mı olsun? Fear factor mü olsun?

Ben gerekirse her şeyden mutlu olurum da heyecanlanırım da...

BİLGEHAN ANIL

Hiç yorum yok: