14 Ocak 2008 Pazartesi

BU ÇOCUK DÜNYAYA GELMEYECEK!

Bu dünyada milyarlarca insan yaşıyor. İddia ediyorum, bu milyarlarca insanın yaşça büyük olanları kendilerinden yaşça ufak olanları gördüğünde "dersler nasıl" diye söze başlıyor. bu kısım dünya nüfusunun %70'ini oluştururken Türkiye nüfusunun %83'ünü oluşturuyor. Duygusal olan genç kesim de bundan muzdarip bu dünyaya çocuk getirmek istemiyor ve bunu ağlamaklı söylüyor: "Ben bu dünyaya çocuk getiremem" diye.

Ne dersiniz? Belki de Fazıl Say'ın gitmek istemesinin sebebi de aslında ona birilerinin "dersler nasıl fazıl?" demesidir. Ne de olsa ondan yaşlı kimisi. Bence Fazıl say bu dünyaya veya Türkiye’ye çocuk getirmek istemese de kalsın Türkiye’de. Fazıl say kalsın. Hatta Ahmet Dursun.

Bu dünyaya çocuk getirmek istemememin bir sebebi de "Abla teker dönüyor ehehe" esprisine gülmeyen ablalardır. Ben isterdim ki ablalar her espriye gülsün...

Ablalar espriye güle dursun benim bu dünyaya çocuk getirmek istemememin bir sebebi de, kaportacıda çırağa çekiç sallayarak konuşan ustadır. Hatta başka bir sebebi daha vardır; arabanın altına yatan ustanın arabanın altından çıktıktan sonra, ayağa kalkmadan önce çırağına gözünü kısarak bakmasıdır.

Bu gidişle hayatı çocuksuz geçirecek olsam bile çocuğumun dünyaya geldiğinde doğar doğmaz ona tokat atan bir hemşireyle karşılaşmasını istemiyorum.

Çocuğum dünyaya geldiğinde neden koşarken kalçasını kontrol edemeyen bir köpek görsün? Neden?

Çocuğumun dünyaya geldiğinde buzda dans jürisini görmeye ne mecburiyeti var?

Çocuğum küresel ısınma muhabbetini emin olun duymak istemezdi.

Çocuğum doğduğunda emin olun, Tülin’in Caner’inin kafasında bardakları bizzat kendi kırardı. Caner’e ise dilini kıvırıp dişlerinin arasından "tıss" sesi çıkarmak kalırdı. Ama kendisi şimdi dünyaya gelmek istemiyor, Caner kurtuldu.

Benim çocuğum doğduğunda annesinin altın gününe gelen teyzelere asla "hoş geldin" demeyecek! Annesinin "teyzeleri öptün mü" sorusuna cevap vermeyecek. "sen ne kadar da büyümüşsün" diyen teyzelere küfür edecek... Samimiyetsiz oldukları için...

Benim çocuktan çokça şey istedim; içimdeki çocuktan... Ama emin olun benim çocuk belki içimdeki çocuğun bir parçası olacak. Beni yansıtacak.

Hiç yorum yok: