15 Ocak 2008 Salı

SİZ DE BENDENSİNİZ!

Herkesin birçok konuda benimle aynı görüşü paylaştığını sanan bir safım ben. Herkesin benim gibi saf olduğunu sanıyorum. Siz de mi safsınız?

Siz de diş hekiminizin bekleme salonunda keşif, gezi, bilim dergisi okuyarak kültürünüzü mü arttırdığınızı sanıyorsunuz benim gibi? Oysa birazdan dişinizi oyacaklar! İçine artık mavimsi grimsi amalgamı basacaklar. Bluetooth teknolojili bir ağza sahip olacaksınız. Sizin ne vardı? Dolgu mu?

Siz de Fender gitarlarının bir "lü" tonu olduğunu mu sanıyorsunuz? "lü" sesi artık hangi manyetikle alakalı ise bilemem de bence bu "lü" yü duyanlar var.

Siz de Aile Şerefi filmini yüz kez izleyip Şevket Altuğ'u seslendiren sesin kim olduğunu mu merak ediyorsunuz? Hatta o filmde şevket Altuğ iyi kalpli olmasına rağmen sesin kötü bir ses olmasını, kötü adam sesi olmasının özel bir nedeni olabileceğini mi düşünüyorsunuz?

Siz de Hababam Sınıfı filminde İnek Şaban'a gönderilen devasa tereyağını elbise dolabında neden sakladığını merak ediyorsunuz? Hatta onun gerçekten tereyağı olduğundan şüphe ediyor musunuz?

Siz de Çekoslovakyalılaştıramadıklarımdan mısınız?

Siz kim oluyorsunuz? Gerçekten siz de sizin kim olduğunuzu merak ediyor musunuz?

Siz de amma safsınız.

Sizi seviyorum.

Hiç yorum yok: