15 Ocak 2008 Salı

YILDIZ FALI İLE AB'YE GİRMEK

Kişilerin birbirleriyle uyum sağlaması tamamen burçların uyumuna bağlı diyenler var. Ha tamam. Uyumlu olmak burçlara bağlı olabilir. Ben burçlara göre bir Avrupa birliği uyum paketi oluşturulması taraftarıyım. Astrolojik yıldız falımıza baksınlar. Eğer astrolojik açıdan Avrupa birliği'ne uymuyorsak uğraşmayalım arkadaş.

Türkiye’nin yükseleni nedir ki?

"i am şakır şakır ingiliş(english)" diyenlere inat: i am çakır çakır keyif!

Sistemli çalışmaların hepsi aslında birer "sitemli çalışma"dır. Düşünün şimdi; "sistemli çalışıyorum" deyip her gün bilmem kaç soru çözen; masa başında kendini yıpratan onca ders çalışan öğrenci sitem etmesin de ne yapsın?

O kadar kusur kadı kızında olsa da; onun kadar huzur kadın kızında da olur, kupa kızında da...

Yandı dertler gitti yasa, kurban olayım bu gammaza!

Gammazlara gambaz denseydi, diye düşünüyorum.

Şimdi durup dururken aklıma Cat Stevens geldi.
"vay darbandii, uyuyon mu hala? neden uyuyon? film oldun film" diye çeviresim geldi en meşhur şarkısını... Açın bakın sözlerine kardeşim. Uğraştırmayın beni.

Basamakta durana sadece otomatik kapı çarpmaz. Manüel menteşeli kapılar da çarpabilir. Hatta parmak kıstırmada üstlerine yoktur. Ben yaşadım. Her menteşeli kapıya sahip minibüsün kapısına yazmalılar: "basamakta durmayın, eliniz sıkışır" diye...

Herkes billboardlardaki hatunları erkekleri istiyor kendine, deli gibi aşıklar onlara... ben billboardlardaki belediye reklamlarında "belediye başkanımız sorunlarımızı çözdü" diyen teyzeleri istiyorum. Ama öyle duygusal değil. Yüzleşeyim hepsiyle, sorayım hepsine birer birer: "gerçekten çözdü mü başkan sorunlarınızı" diye... Çözdüyse kendimi teslim edeyim hepsine. Çözmediyse belediye başkanına götürün beni.

Bir dakika? Getirdiniz beni belediye başkanına kadar... Kapıda bir de arama mı yapacaksınız? Tamam, tekrar geri götürün beni! İstemiyorum arama falan... Ah! Ah! tamam vurmayın.. Arayın... Tamam, ben kendim giderim...

Hiç yorum yok: