15 Ocak 2008 Salı

HÜZÜN RAKISI

Bu akşam üzümleri evde bıraktım. Var mı diyeceğiniz?

O yüzden üzüm rakısı yerine hüzün rakısı içiyorum. Buna da bir şey söylerseniz gidin buradan.

"Salkım Hanım" diyerek bir salkım hanım üzüme doğrudan dişi yakıştırması yapanlar kimlerdir hep merak ediyorum. Hayır, yani üzümde bir efemine yaklaşım varsa üzümün dalı erkektir o zaman arkadaşım. Salkım hanım ve Dal Bey.

"Doğa ana doğa ana" diye diye yıllarca şefkatli bir yüz bekledim, yıllar sonra karşıma çıka çıka Biri Bizi Gözetliyor'da Doğa Bey çıktı...

Ne olurdu biri de doğa bey'i eleseydi Biri Bizi Gözetliyor'dan? Hatta Türkiye’den elenseydi...

Elense!

Doğa Bey'e elense çekmektir tek dileğim, belki canlanır hıyarto!

Beni omuzlarınızın üzerine yatay olarak alın ilerletin, elimdeki ufak kamera ile Jimmy jib olayım.

Siz de ev telefonu, cep telefonu, kapı zili ve kalın bağırsakları aynı anda çalışanlardansınız. Biliyorum, benden kaçamazsınız. Şimdi zilinize basacağım, telefonlarınızı çaldıracağım... Bir de bağırsaklarınız çalışsın size müshil.

Müshilleme.

Kardan madam.

Ha Gülşen Bubikoğlu'nun Bubik'i ha Burhan Çaçan'ın çaçması. İkisi de benim gözümde eşdeğer.

Hasan kel değişme özelliği olan bir denklemdir.

Hiç yorum yok: