14 Ocak 2008 Pazartesi

PLANLAR VE HÜSRANLAR

Aksaklıklar sonucu planların uygulamaya girememesinden kaynaklanan olaydır.

Resmi kaynaklara göre bu gidişin gidiş olmadığını söyleyenler mevcut olsa da bana göre gayet güzel olan bir gidiştir. bu yol nereye gidiyor diyenlere "hoşuma gidiyor" derim. Ben gayri resmi bir insanım.

4 yılda okulu bitiricem? Bitirildi mi? hayır, hala sürüyor.

İnterrail ile gideceğim Avrupa’ya da, gezeceğim? Gidildi mi? Hayır, istekler sürse de Ege'ye tatile bile gidilemedi. Yıllardır...

Kısa film çekeceğim? Hadi ordan...

Uzun film? yavaş....

Yazılarımı falanca gazetesine yollayacağım? Yollanamadı...

Bu ay şu kadar karikatür çizeceğim? Mürekkep bitti bahanesi ile çizilemedi...

Ders bırakmayacağım! Anlamadım? Duyamadım?

Köpeği alayım da bir sahilde gezdireyim yarın? Hayvancağız hala bahçenin içinde koşuyor...

Kardeşimin matematik sorularını çözeyim? "sen sorularını bitir ben çözerim onları sana".

Projeye erken başlayacağım? Proje teslim edilemedi...

Final haftası gelmeden dersleri yarılamak lazım? Finallerin üç adedi şişti...

Bilgisayar aşırı yavaş çalışıyor; yarın yedekleyeyim de düzenleyeyim, format atarım? Bu program yanıt vermiyor...

Gördünüz mü?

Hiç yorum yok: